MENU PRODUKTÓW

 



Partnerzy


Jak zamówić

Szybki kontakt
Zamówienia
Lokalizacja - odbiory osobiste
Zwrot towaru
Reklamacje
Polityka prywatności
Regulamin
Krok po kroku jak zamawiać

  SZYBKI KONTAKT 

tel: 665 146 757
mail: biuro@planettoys.pl
W celu złożenia zamówienia w ten sposób należy podać następujące dane:
Nazwę i ilość zamawianego produktu.
Imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu zamawiającego
Adres wysyłkowy –o ile jest on inny niż adres zamawiającego.
Sposób dostarczenia przesyłki: Poczta Polska; Kurier Siódemki, Paczkomaty

  ZAMÓWIENIA 

ZAREJESTRUJ SIĘ na stronie www.planettoys.pl- formularz rejestracyjny (pokaże się on gdy dodasz wybrany towar do koszyka). Pozwoli nam to potwierdzić złożone zamówienie, wysłać zakupione towary pod wskazany adres, a dla klientów instytucjonalnych dodatkowo wystawić fakturę. Przy ponownych zakupach, już nie będzie trzeba od początku przechodzić formularza rejestracyjnego. Wystarczy, że się ZALOGUJESZ. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na podane konto e-mail, automatycznie generowany przez sklep list ze szczegółami zamówienia.

  LOKALIZACJA - ODBIORY OSOBISTE (prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny 665 146 757)
Przyjdź do naszego sklepu i wybierz interesujące Cię produkty.
Nasz sklep ul. Zgierska 229a, Łódź 91-496

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK godz 10.00 - 17.00
Możliwość odbioru w innym terminie bądź w soboty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
 
Dojazd komunikacja miejska:
Autobusami 59, 65, 79, 89
Tramwajami 11, 16, 4, 46

Zwrot towaru - masz 14 dni!


Ponieważ oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości, jesteśmy przekonani, że będziesz zawsze zadowolony/a z zakupu. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić bez najmniejszych problemów. 
Aby wszystko poszło sprawnie pamiętaj o:
1. Produkt nie może nosić śladów użytkowania - musi być czysty. Pamiętaj o oryginalnym opakowaniu i kompletnym wyposażeniu wraz z instrukcją obsługi.
2. Do przesyłki koniecznie dołącz dowód zakupu paragon / fakturę. W przypadku faktury niezbędne jest wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Formularz odstąpienia od umowy (wydrukuj, wypełnij i dołącz do produktu i faktury)
3. Pamiętaj o podaniu numeru konta bankowego, albo po prostu wypełnij nasz formularz reklamacyjny.

Jeżeli nie pominiesz żadnego z tych punktów, zwrócimy Ci pieniądze w przeciągu 4 dni od otrzymania paczki. Pamiętaj, że koszty dostawy do Ciebie nie podlegają zwrotowi. Koszty dostarczenia do nas zwracanego produktu pokrywa kupujący. Jeżeli na zamówienie składało się kilka przedmiotów, istnieje możliwość zwrotu tylko niektórych z nich.
Zwracane towary prosimy wysyłać na adres:

PlanetToys
ul. Zgierska 229a
91-498 Łódź
 

 REKLAMACJE 
Zwrotna przesyłka
Przesyłkę prosimy wysłać na swój koszt na adres:
PLANET TOYS ul. Zgierska 229a 91-496 Łódź
Do opakowania proszę włożyć potwierdzenie sprzedaży, paragon,oraz dane konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot. Proszę szczególnie zwrócić uwagę na pakowanie przedmiotów delikatnych. Dlatego należy przestrzegać zasady, by przedmioty wewnątrz paczki nie znajdowały się bliżej ścianek zewnętrznego pudełka niż 4-5 cm. Przedmioty wewnątrz paczki powinny być unieruchomione.

  USZKODZENIE TOWARU
W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru - potłuczenie, zgniecenie itp. niezbędne jest bezwłoczne skontaktowanie się z naszym biurem 665 146 757  / biuro@planettoys.pl
W przypadku wysyłki kurierem - Klient zobowiązany jest do zgłoszenia zniszczenia przesyłki kurierowi - www.siodemki.com w celu stworzenia PROTOKOŁU SZKODY. Ważne! KLIENT MA TYLKO 7 DNI NA ZGŁOSZENIE TEGO FAKTU SIÓDEMKĄ, ORAZ NASZEJ FIRMIE. Dlatego nie czekaj z otwarciem paczki! Im szybciej sprawdzisz towar, tym szybciej my będziemy mogli zwrócić pieniądze / wymienić towar. Proszę o dokładne zrobienie zdjęć - zniszczenia oraz opakowania. Jeśli klient nie zgłosi faktu zniszczenia przesyłki kurierowi siódemek, nie będzie możliwa reklamacja!
Wysyłka pocztą - proszę o kontakt z naszym biurem.

  Zwrot pieniędzy 
Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe. PlanetToys.pl zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty, po rozpatrzeniu reklamacji, bądź niezwłocznie po stwierdzeniu BRAKU TOWARU. W przypadku płatności przelewem oznacza to zwrot w ciągu 2 – 4 dni roboczych od przyjścia paczki. Dla płatności za pobraniem zwracamy pieniądze w terminie 14 dni - natychmiast po otrzymaniu pieniędzy od firmy kurierskiej lub poczty polskiej. W przypadku zwrotu towarów opłaconych wcześniej przy odbiorze - PlanetToys.pl zmniejszy kwotę zwrotu o prowizję kurierską należną za pobranie pieniędzy przy odbiorze.
W przypadku wysyłki zamówienia z dodatkowym kosztem dostawy (przesyłka specjalna lub zagraniczna), koszt dostawy nie może być zwrócony.

  WYMIANA 
Najprostszym sposobem wymiany produktu jest zwrot starego produktu i wymiana na nowy w sklepie Planettoys.pl.
Przed zapakowaniem paczek nasi pracownicy dokładnie sprawdzają czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas e-maila z krótkim opisem wady na adres: biuro@planettoys.pl. Skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają się w PlanetToys.pl niezwykle rzadko i zawsze dążymy do jak najszybszego załatwienia sprawy.
Reklamcja może nastąpić z następujących powodów:
- wady fabrycznej towaru (kiedy produkt jest niesprawny w momencie zakupu)
- wady powstałej w wyniku dostawy (gdy opakowanie jest uszkodzone lub zerwane są taśmy zabezpieczające - warunkiem koniecznym przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie wraz z kurierem, protokołu reklamacyjnego). Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy. Koszty związane z odesłaniem towaru wadliwego/uszkodzonego zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru. Przed zwrotem prosimy o kontakt z nami. W przypadku wysyłki przedmiotu do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz formularz reklamacyjny.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Planet Toys nie będą przyjmowane.
 
KROK PO KROKU JAK ZAMÓWIĆ