MENU PRODUKTÓW

 



Partnerzy


REKLAMACJE, ZWROTY

Termin zwrotu

W PLANETTOYS.PL masz 14 dni na zwrot niechcianego towaru. 


Zwracane produkty

Zwracane towary nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwrócone w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (jeżeli takie było) wraz z dodatkowym wyposażeniem i instrukcjami.
Może się zdarzyć, że oryginalne opakowania ulegną zagubieniu lub zniszczeniu. W takiej sytuacji możliwy jest zwrot, jednak w PlanetToys.pl będziemy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu ewentualny spadek wartości towaru.

Każdy nietypowy przypadek prosimy omówić z naszym pracownikiem biuro@planettoys.pl lub telefonicznie 665 146 757.
Gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów - możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.

 

Zwrotna przesyłka

Przesyłkę prosimy wysłać na swój koszt na adres:
PLANETTOYS ul. Nastrojowa 60, 91-496 Łódź 

Do opakowania proszę włożyć potwierdzenie sprzedaży, paragon, wypełniony formularz reklamacyjny oraz dane konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot.
Proszę szczególnie zwrócić uwagę na pakowanie przedmiotów delikatnych. Dlatego należy przestrzegać zasady, by przedmioty wewnątrz paczki nie znajdowały się bliżej ścianek zewnętrznego pudełka niż 4-5 cm. Przedmioty wewnątrz paczki powinny być unieruchomione.

 

Uszkodzenie Towaru

W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru - potłuczenie, zgniecenie itp. niezbędne jest bezwłoczne skontaktowanie się z naszym biurem.
W przypadku wysyłki kurierem - Klient zobowiązany jest do zgłoszenia zniszczenia przesyłki kurierowi - www.dpd.com w celu stworzenia PROTOKOŁU SZKODY. Ważne! KLIENT MA TYLKO 7 DNI NA ZGŁOSZENIE TEGO FAKTU DPD, ORAZ NASZEJ FIRMIE. Dlatego nie czekaj z otwarciem paczki! Im szybciej sprawdzisz towar, tym szybciej my będziemy mogli zwrócić pieniądze / wymienić towar. Proszę o dokładne zrobienie zdjęć - zniszczenia oraz opakowania. Jeśli klient nie zgłosi faktu zniszczenia przesyłki kurierowi siódemek, nie będzie możliwa reklamacja!

Wysyłka pocztą - proszę o kontakt z naszym biurem.


 Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe. CplanetToys.pl zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty, po rozpatrzeniu reklamacji, bądź niezwłocznie po stwierdzeniu BRAKU TOWARU.
W przypadku płatności przelewem oznacza to zwrot w ciągu 2 – 4 dni roboczych od przyjścia paczki.
Dla płatności za pobraniem zwracamy pieniądze w terminie 14 dni - natychmiast po otrzymaniu pieniędzy od firmy kurierskiej lub poczty polskiej. 
W przypadku zwrotu towarów opłaconych wcześniej przy odbiorze - PlanetToys.pl zmniejszy kwotę zwrotu o prowizję kurierską należną za pobranie pieniędzy przy odbiorze.
W przypadku wysyłki zamówienia z dodatkowym kosztem dostawy (przesyłka specjalna lub zagraniczna), koszt dostawy nie może być zwrócony.

Wymiana

Najprostszym sposobem wymiany produktu jest zwrot starego produktu i zakup nowego w sklepie Planettoys.pl.

Reklamacje


Przed zapakowaniem paczek nasi pracownicy dokładnie sprawdzają czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas e-maila z krótkim opisem wady na adres: biuro@planettoys.pl. Skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają się w PlanetToys.pl niezwykle rzadko i zawsze dążymy do jak najszybszego załatwienia sprawy.

może nastąpić z następujących powodów:
- wady fabrycznej towaru (kiedy produkt jest niesprawny w momencie zakupu) 
- wady powstałej w wyniku dostawy (gdy opakowanie jest uszkodzone lub zerwane są taśmy zabezpieczające - warunkiem koniecznym przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie wraz z kurierem, protokołu reklamacyjnego). 
Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy. Koszty związane z odesłaniem towaru wadliwego/uszkodzonego zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru. 
Przed zwrotem prosimy o kontakt z nami. W przypadku wysyłki przedmiotu do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz formularz reklamacyjny.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Planettoys nie będą przyjmowane.