MENU PRODUKTÓW

 



Partnerzy


SATYSFAKCJA GWARANTOWANA

1. SATYSFAKCJA GWARANTOWANA

Staramy się wybierać takie produkty, aby były one najwyższej jakości. Dlatego jesteśmy przekonani, że będziesz zadowolony/a z zakupu w naszym sklepie. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić bez najmniejszych problemów. 


W PlanetToys.pl wydłużyliśmy okres zwrotu do 30 dni od momentu realizacji zamówienia, dzięki czemu możesz dokonać zwrotu bez pośpiechu. Aby całość przebiegła szybko i sprawnie, wystarczy pamiętać o kilku rzeczach:

Produkt nie może nosić śladów użytkowania - musi być czysty. Pamiętaj o oryginalnym pudełku i kompletnym wyposażeniu wraz z instrukcją obsługi, oraz wszystkich zabezpieczeniach, które znajdowały się w pudełku. 

  • Do paczki dołącz koniecznie dowód zakupu (paragon/fakturę) oraz druczek reklamacyjny z numerem konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu płatności.
  • Jeżeli nie pominiesz żadnego z tych punktów, zwrócimy Ci pieniądze w przeciągu 7 dni od otrzymania paczki. Pamiętaj, że koszty wysyłki do Ciebie nie podlegają zwrotowi.
  • Koszt dostarczenia do nas zwracanego produktu leży po stronie kupującego.
  • Jeżeli zamówienie składało się z kilku przedmiotów, istnieje możliwość zwrotu tylko niektórych z nich.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym biurem mail: biuro@planettoys.pl

lub telefonicznie  665 146 757

 

2. PRZESYŁKA ZWROTNA

Zwracane towary prosimy nadsyłać na adres:
PLANETTOYS Anna Kozera
ul. Nastrojowa 60 blok 411
91-496 Łódź


W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Pamiętaj, że kurierzy / poczta polska różnie obchodzą się z przewożonymi paczkami. Umieść w liście przewozowym adnotację "Uwaga szkło", a sam towar pakuj unieruchomiony tak, aby nie miał bezpośredniej styczności ze ściankami pudła (najlepiej zachować 4-5cm odstęp od każdej z nich).

Pozdrawia
zespół PlanetToys.pl